poniedziałek, 29 grudnia 2014

 Liebster Avard

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Nie wiem co powiedzieć ,nie spodziewałem się że ktoś w chociażby małym stopniu zainteresuje się moim blogiem, bardzo cieszę się z tego powodu i dziękuję Alex Vicious za nominację.

/Pytania od Alex Vicious /

1.           Gdybyś miał/a zostać po śmierci zwierzęciem, które byś wybrał/a? I dlaczego?
Myślę ,że po śmierci najchętniej zostałbym orłem ,gdyż bez ograniczeń mógłbym przemierzać świat patrząc na niego z góry.

2.          Dlaczego akurat pisanie? Tworzenie czegoś? Przecież jest dużo wiele innych zajęć.
Sądzę ,że skłoniła mnie do tego chęć podzielenia się z innymi moimi pomysłami. Mimo ,że najprawdopodobniej nie osiągnę w tym jakiegoś dużego sukcesu to jednak cieszę się z nawet pojedynczej osoby która odwiedza/komentuje mój blog.

3.          Gdybyś mógł/mogła cofnąć się w czasie co byś zmienił/a w swoim życiu?
Uważam ,że nie zmieniłbym nic gdyż wszystko co mnie w życiu spotkało ,każde doświadczenie wpłynęło w jakimś stopniu na mnie tworząc to kim teraz jestem.

4.         Jakie filmy najbardziej lubisz oglądać?
Najbardziej podobają mi się filmy z gatunków horror/fantasy/kryminał.

5.          Jakiego artystę cenisz?
Hmm jest wiele takich osób ale tak najbardziej to chyba Morgana Freemana.

6.         Jak myślisz, dlaczego w dzisiejszych czasach ludzie są bardziej skłonni do przemocy?
Myślę że ludzie nie zmienili się zbytnio raczej otaczający ich świat w bardzo dużym stopniu wpłynął na ich zachowanie.

7.          Jakie jest Twoje zdanie o używkach?
Osobiście nie miałem kontaktu ,więc nie mogę się jakoś zbytnio wypowiedzieć ale uważam że jest to powolne niszczenie samego siebie.

8.         Skąd pomysł na bloga?
Pomysł hmm, wymyślony na poczekaniu? Tak to najlepsza odpowiedź po prostu siedząc sobie pewnego wieczora przed komputerem pomyślałem ,że może to być fajne.

9.         Jaką porę roku lubisz najbardziej?
Jesień, fajny chłodny klimat +moje urodziny.

10.      Gdybyś mógł/mogła dodać sobie jeden talent ( rysowanie, śpiew, taniec i itp. ), jaki by on był? I dlaczego?
Myślę ,że rysowanie bo  bardzo chciałbym potrafić ładnie rysować a poza tym tańczenie i śpiewanie nawet mi wychodzi.

11.        Czy odważyłbyś/odważyłabyś się wyznać komuś swoje uczucia? 
Tak, akurat w moim przypadku nie stanowi to żadnego problemu.


Nominuję:

- ,,Gdy twoja dusza zaczyna błądzić nie ma już odwrotu”
- ,,Tajemnica księżyca”
- ,,Life and Akatsuki”
- ,,Cursed Forever Motorcycle Club”


 /Pytania do nominowanych/

        1.Czym najbardziej się interesujesz?
2.Kim chciałbyś/abyś zostać w przyszłości?
3.Co skłoniło cię do rozpoczęcia przygody z pisaniem?
4.Jaką potrawę najbardziej lubisz jeść?
5.Jakie masz marzenia?
6.Jeśli miałbyś/abyś wybrać pomiędzy nocą i dniem to co byś wybrał/a i dlaczego?
7.Czy lubisz czytać książki ?
8.Czy jest ktoś ,kto inspiruje cię swoim zachowaniem?
9.Ulubiony kolor?
10.Co lubisz robić w wolnym czasie?
11.Czy masz ulubione zwierzątko ?

1 komentarz:

  1. Joł.
    Bardzo dziękuje Ci za nominacje ;) i za ogólne wejście do mnie ;D Jak znajdę chwilkę wpadnę i przeczytam Twoją historię xD

    OdpowiedzUsuń